OpenCart internet winkel is een optimale oplossing voor eenvoudig beheer van online handeling.
OpenCart is een multifunctioneel content management system (CMS) gericht op onlinehandel. Dit steekt gunstig af bij andere CMS, die zich alleen aanpassen voor internethandel. Daarom is dit systeem geschikt voor bedrijven van verschillende niveaus. De belangrijkste taak van een online winkel is om het bedrijf op te schalen door de verkoop te optimaliseren. Om een kwaliteit tool te ontwikkelen en om bedrijfsdoelen te bereiken, is het belangrijk om de oplossing op een alomvattende manier te benaderen. Een online winkel in OpenCart is een slimme keuze voor de succesvolle ontwikkeling van jouw bedrijf op internet.
Webshop laten maken? Snel en Voordelig
➤ Open code
Dankzij de open source code is de functionaliteit van de OpenCart store uit te breiden en aan te passen voor verschillende doeleinden. Dit vereenvoudigt het ontwikkelingsproces en versnelt jouw toegang tot de internetmarkt.
➤ 1C-integratie
De OpenCart onlinewinkel ondersteunt tweewegcommunicatie met 1C, waardoor je gemakkelijk gegevens (informatie over bestellingen, producten, klantenbestand) kunt overdragen en het werk van de bron kunt automatiseren. Dit bespaart je tijd en vereenvoudigt het beheer van jouw webwinkel.
De online winkel in OpenCart ondersteunt meertalige en multi-valutasystemen. Je hebt ruimschoots de mogelijkheid om deze dienst aan te passen, zodat je de namen van waren en kenmerken van diensten in verschillende talen kunt markeren. Dit handige voordeel stelt kleine bedrijven in staat om met minimale inspanning wereldwijd online te handelen.
OpenCart winkels maken het gemakkelijk om de ontwikkeling van jouw bedrijf te volgen, dankzij een uitgebreide set statistische indicatoren. Je kunt rapporten aanpassen aan de behoeften van jouw bedrijf: filter de gegevens die de site verzamelt om de nodige wijzigingen aan te brengen. Alle informatie wordt verwerkt via een goed ontworpen dashboard dat gemakkelijk te begrijpen is. Je hebt ook toegang tot gegevensherstel en back-upopties.
De klantervaring van bezoekers van de winkel in OpenCart wordt verbeterd door gemakkelijke navigatie op de site: eenvoudig zoeken op productcategorieën; de aanwezigheid van filters; de mogelijkheid om een persoonlijk account aan te maken, met een aankoopgeschiedenis en het volgen van de status van de huidige bestelling.
OpenCart winkels combineren de meest gebruikelijke verzendmethoden die tegenwoordig op alle grote e-commercesites beschikbaar zijn. Je kunt jouw nationale postsysteem gebruiken of een internationaal systeem kiezen. Zo weet je zeker dat jouw klanten hun aankopen op tijd ontvangen, met een methode die aansluit bij jouw huidige transacties.