Een WordPress website met chatbot
Elke klant wil snel antwoord krijgen op vragen met betrekking tot de keuze van goederen, bestellen, levering en meer.
Met een Wordpress chatbot kunt u de meeste veelgestelde vragen automatiseren en onmiddellijk reageren op vragen van klanten over uw product of dienst. U kunt ook contactgegevens van leads verzamelen, afspraken plannen en andere verkoop- en ondersteuningstaken toepassen.
Live chat en chatbots kunnen helpen om het verlaten van een aankoop te verminderen, de verkoop te verhogen en de betrokkenheid te vergroten.
Plugin | Het hoogtepunt | Gratis versie? |
---|---|---|
TIDIO | Onbeperkte chatgesprekken, contacten en chatgeschiedenis in het gratis abonnement | ✔ |
3CX | Video- en audiochats | ✔ |
CRISP | Interne zoekmachine | ✔ |
TAWK.TU | Berichten filteren | ✔ |
LiveChat | Creating own customer segments | pro-versie |
FORMILLA | Aangepaste branding | pro-versie |
JIVOCHAT | Pre-chat of in-chat contactgegevens verzamelen | ✔ |
ZENDESK | Automatic pairing of customers with agents | pro-versie |
PURE CHAT | Trigger-based alerts | pro-versie |
INTERCOM | Auto-route conversations | pro-versie |
Chatbots hebben twee hoofddoelen: de klantenservice verbeteren en bedrijfsprocessen automatiseren. De mogelijkheden die deze virtuele assistenten bieden, zijn erg handig, vooral in de detailhandel en handel, omdat hun technologie in staat is om onmiddellijke reacties te bieden en interacties te simuleren alsof het een mens is.
Wilt u uw bedrijfskosten verlagen zonder afbreuk te doen aan uw klanttevredenheid? Chatbots kunnen op elk moment van de dag of nacht, 365 dagen per jaar reageren op vragen van klanten.
Ze kunnen ook een groot aantal verzoeken oplossen, vooral repetitieve, waardoor uw team tijd en geld bespaart. Dit betekent niet dat chatbots in ons leven zijn gekomen om menselijke arbeid te vervangen, ze zijn er om het werk veel gemakkelijker, flexibeler en efficiënter te maken.
Wendbaarheid, personalisatie en relevantie zijn de meest zichtbare trends in e-commerce en klanten vragen erom. We zijn eraan gewend dat antwoorden onmiddellijk komen, met één klik, vooral als we het hebben over de e-commerce-industrie.
Naarmate de wachttijd van de klant toeneemt, neemt de kans toe om deze aan concurrenten te verliezen. Reactie- en levertijden zijn altijd beslissende factoren bij het kiezen van een online winkel om te kopen. Er bestaat geen twijfel over de waarde die chatbotservices biedt om te ondersteunen.
Meestal hebben veel van uw klanten vergelijkbare vragen. Hoewel de antwoorden op veel van deze vragen kunnen worden weergegeven in het gedeelte Veelgestelde vragen van uw website, nemen veel klanten niet de tijd om een antwoord te vinden. Dit maakt chatbots een zeer handige manier om gepersonaliseerde antwoorden op al deze veelgestelde vragen van klanten te automatiseren.
Millennials zijn ongetwijfeld een van de grootste en meest actieve demografische groepen in de onlinewinkelindustrie en communiceren het liefst via berichten-apps. Chatbots bieden dit gemak door consumenten een direct communicatiekanaal te geven tijdens het winkelen.